Strona Główna


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Ślubne zdjęcia różne - co o nich sądzicie?
Autor Wiadomość
Alma_ 
Administrator


Dołączyła: 24 Lis 2006
Posty: 10649
Wysłany: 2007-11-06, 14:36   Ślubne zdjęcia różne - co o nich sądzicie?

ingga napisał/a:
Zdjęcia w studio - przemiły pan fotograf Sergiusz Mitin :
http://www.sergium.eu

No wybaczcie, ale na stronie to się nie popisał... :roll:

_________________
:love:
 
 
Olusia 
Mama M i K :)


Dołączyła: 10 Gru 2006
Posty: 354
Wysłany: 2007-11-06, 14:49   

Alma, nie chciałbyś takie uroczego zdjęcia na chmurce? :lol:
_________________

 
 
*Dorotus 


Dołączyła: 18 Sty 2007
Posty: 1816
Wysłany: 2007-11-06, 14:51   

Tia...i ta podwiązka...sama słodycz ;-)
_________________
 
 
*Ancia 
w nowej roli :)


Dołączyła: 24 Lut 2007
Posty: 6258
Wysłany: 2007-11-06, 17:46   

Oooo mój boże.. masakra :haha:

powinno być jeszcze latające dookoła ptasie mleczko :D
_________________
 
 
Justbart 
mamusia Olusia


Dołączyła: 12 Paź 2007
Posty: 941
Wysłany: 2007-11-06, 18:11   

Fakt-trochę to przesłodził.
_________________

 
 
*sylwia 


Dołączyła: 09 Gru 2006
Posty: 5420
Wysłany: 2007-11-06, 18:25   

a mnie te zdjęcie nie przeszkadza, jest inne, nawet ładne :-) jeden fotomontaz moglabym miec ;-)
_________________
 
 
*gocha_ok 


Dołączyła: 24 Cze 2007
Posty: 492
Wysłany: 2007-11-06, 18:36   

wg okropne! takich zdjęć nie chcaiałabym za nic w świecie :mrgreen:
_________________

 
 
Justbart 
mamusia Olusia


Dołączyła: 12 Paź 2007
Posty: 941
Wysłany: 2007-11-06, 18:41   

Tyle jest gustów ile osób biorących slub. Fajnie, że każdemu podoba się co innego, bo inaczej byłoby nudno. No nie dziewczynki? ;-)
_________________

 
 
*=MiLi= 
Nelko_i_Ingo_Mama :)


Dołączyła: 22 Lut 2007
Posty: 1715
Wysłany: 2007-11-06, 18:52   

Dokładnie :) Gdyby wszyscy mieli taki sam gust to byłoby nudno ;)

Ja też nie widzę nic złego w tym zdjęciu :) Jedno czy dwa takie nie zaszkodzą ;)
_________________
 
 
imbrulka 
mamusia Inki :-)


Dołączyła: 08 Gru 2006
Posty: 380
Wysłany: 2007-11-06, 18:59   

Dla mnie fatalne. Nie chciałabym mieć takich zdjęć. Nienaturalne mówiąc delikatnie :roll:
_________________

 
 
asix 
szczęśliwa żona


Dołączyła: 07 Lut 2007
Posty: 420
Wysłany: 2007-11-06, 19:07   

Jeszcze tylko skrzydełek i aureolki brakuje ;-)
Ale szczerze mówiąc - widywałam gorsze. Ale już szczytem jest dla mnie(ale to takie zboczenie zawodowe), jak para młoda udaje na zdjęciu, że umie grać na skrzypcach, wiolonczeli czy innej bałałajce :roll: fuuj
_________________
www.apertusquartet.com
 
 
*Magda 


Dołączyła: 08 Gru 2006
Posty: 2033
Wysłany: 2007-11-06, 19:13   

asix napisał/a:
Ale już szczytem jest dla mnie(ale to takie zboczenie zawodowe), jak para młoda udaje na zdjęciu, że umie grać na skrzypcach, wiolonczeli czy innej bałałajce fuuj


:lol:
Asix, moze nie udaja? ;-) ... a poza tym... chyba ich nie slyszysz? ;-) :lol:
_________________
 
 
Fil 


Dołączyła: 07 Gru 2006
Posty: 640
Wysłany: 2007-11-06, 20:15   

Przy standardowym poziomie umuzykalnienia ludności to jednak udaje. Najpiękniejsze są takie przy białym pianinku, z opartymi o klawiaturę świadkami, a panna młoda w skarpeciastych rękawiczkach z zapadniętymi przegubami udaje :roll: .

Mnie chyba też te najbardziej drażnią. No i fotomontaże typu Pan Młody na dłoni Panny Młodej, względnie w tle galaktyki. Takoż zdjęcia "przodków" na ścianach pałacyku, wklejony Dubrownik - czyli niech żyje bluebox, czy coś w tym guście.
_________________
 
 
Alma_ 
Administrator


Dołączyła: 24 Lis 2006
Posty: 10649
Wysłany: 2007-11-06, 20:37   

:frajer:
Fil napisał/a:
w skarpeciastych rękawiczkach z zapadniętymi przegubami

Ja właśnie z tych muzykalnych inaczej, zapadniętych nadgarstków nie wyłapałabym :lol:
_________________
:love:
 
 
Fil 


Dołączyła: 07 Gru 2006
Posty: 640
Wysłany: 2007-11-06, 20:39   

Oj widać koślawusy. Albo drugie ekstremum wygięte w pałąk do góry :lol: .

Dzisiaj zła kobieta ze mnie.
_________________
 
 
asix 
szczęśliwa żona


Dołączyła: 07 Lut 2007
Posty: 420
Wysłany: 2007-11-06, 21:14   

Magda napisał/a:
Asix, moze nie udaja? ;-) ... a poza tym... chyba ich nie slyszysz? ;-) :lol:


nie słyszę, ale... widzę :oops: bo jak ktos nie umie grać, to widać na pierwszy rzut oka :-)

wiem, wiem...marudzę :roll:

[ Dodano: 2007-11-06, 21:18 ]
Fil napisał/a:
Najpiękniejsze są takie przy białym pianinku, z opartymi o klawiaturę świadkami, a panna młoda w skarpeciastych rękawiczkach z zapadniętymi przegubami udaje :roll: .

Mnie chyba też te najbardziej drażnią.


Fil, widać od razu, że 'muzyczką' jesteś ;-)
_________________
www.apertusquartet.com
 
 
*Fionka 
Gospodarka


Dołączyła: 11 Gru 2006
Posty: 2554
Wysłany: 2007-11-06, 21:18   

Akt z welonem i liliją jest najlepszy 8)
_________________

fejsbukowy dekupaż
 
 
sauvignon_blanc 
wifezilla


Dołączyła: 02 Sty 2007
Posty: 2494
Wysłany: 2007-11-06, 21:21   

asix napisał/a:
Jeszcze tylko skrzydełek i aureolki brakuje


A takie ze skrzydełkami to bym nawet chciała :mrgreen: ;-)
_________________
:marry: 17.05.2008
 
 
asix 
szczęśliwa żona


Dołączyła: 07 Lut 2007
Posty: 420
Wysłany: 2007-11-06, 21:37   

Fionka napisał/a:
Akt z welonem i liliją jest najlepszy 8)



:shock: :shock: :shock:
_________________
www.apertusquartet.com
 
 
*Fionka 
Gospodarka


Dołączyła: 11 Gru 2006
Posty: 2554
Wysłany: 2007-11-06, 21:41   

asix, w końcu niby dziewica :haha:

W mordę - się posikałam prawie :lol:
_________________

fejsbukowy dekupaż
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 11