Strona Główna


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
reklamacja!!
Autor Wiadomość
*pestka 


Dołączyła: 12 Sty 2007
Posty: 2639
Wysłany: 2014-09-18, 11:09   

no właśnie, na ich stronie jest gdzieś info, że udzielają gwarancji na swoje produkty, ale ja żadnej karty gwarancyjnej nie dostałam...

no, napisałam do producenta i dostałam odpowiedź, że z opisu wynika, że to wina montażu :roll:
czyli jestem w czarnej du...pie :evil:
_________________
Ostatnio zmieniony przez pestka 2014-09-18, 12:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
*Duszka 


Dołączyła: 08 Gru 2006
Posty: 5028
Wysłany: 2014-09-24, 12:54   

Właśnie dostałam info, że mam czajnik do odbioru. Po miesiącu :evil:
_________________
 
 
 
*555 


Dołączyła: 01 Sty 2007
Posty: 4744
Wysłany: 2014-11-04, 07:49   

od 25 grudnia 2014 wejdą w życie nowe przepisy, strona informacyjna:
http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/
_________________
 
 
Alma_ 
Administrator


Dołączyła: 24 Lis 2006
Posty: 10649
Wysłany: 2015-10-21, 05:11   

Mam problem - po dwóch tygodniach użytkowania przetarła mi się tapicerka w wózku, w miejscu gdzie jest element konstrukcji, wiec ewidentnie od tego, że ta konstrukcja jest temu winna (coś jak fiszbin wychodzący ze stanika ;) ). Z jakiego prawa powinnam skorzystać, żeby było szybciej? Wolałabym zwrot pieniędzy, bo chce szybko mieć nowy wózek.
_________________
:love:
 
 
*555 


Dołączyła: 01 Sty 2007
Posty: 4744
Wysłany: 2015-10-21, 11:01   

Alma_, kiedy kupiłaś wózek? od 25.12.2014 zmieniły sie przepisy, odsyłam do strony: http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/
_________________
 
 
Alma_ 
Administrator


Dołączyła: 24 Lis 2006
Posty: 10649
Wysłany: 2015-10-21, 14:17   

Trzy tygodnie temu. Dzięki, poczytam.
_________________
:love:
 
 
*555 


Dołączyła: 01 Sty 2007
Posty: 4744
Wysłany: 2015-10-21, 14:47   

Alma_, w tej chwili prawnie bez różnicy, czy skorzystasz z gwarancji, czy z kodeksu cywilnego :)
_________________
 
 
Alma_ 
Administrator


Dołączyła: 24 Lis 2006
Posty: 10649
Wysłany: 2015-10-21, 16:08   

Mogę korzystając z gwarancji żądać zwrotu pieniędzy? Czy tylko naprawy / wymiany na nowy?
_________________
:love:
 
 
*555 


Dołączyła: 01 Sty 2007
Posty: 4744
Wysłany: 2015-10-21, 20:08   

a jakie masz warunki gwarancji? powinnaś mieć to napisane..
_________________
 
 
Alma_ 
Administrator


Dołączyła: 24 Lis 2006
Posty: 10649
Wysłany: 2015-10-26, 10:15   

No dobrze, a co w sytuacji, kiedy sprzedawca mi odpisał, że to musiało być uszkodzenie mechaniczne (bzdura) i ze producent odmawia uznania reklamacji? Czy mam jeszcze jakaś możliwość uzyskania pozytywnej decyzji, czy tak naprawdę zależy to tylko od widzimisię sprzedawcy?
_________________
:love:
 
 
*555 


Dołączyła: 01 Sty 2007
Posty: 4744
Wysłany: 2015-10-26, 10:50   

Alma_, czy złożyłaś oficjalną reklamację? generalnie można napisać jeszcze odwołanie, skorzystać z pomocy rzecznika praw konsumentów itp.. ale to długa i dość kosztowna droga - będzie konieczność powołania rzeczoznawcy..
jeśli nie składałaś oficjalnej reklamacji, tylko była to wymiana maili, to spróbuj skorzystać z gwarancji..

wiesz, moja porada na podstawie strzępków informacji i rozciągniętej w czasie wymiany postów jest, moim zdaniem, średnio wartościowa, może umykać coś ważnego..
_________________
 
 
*555 


Dołączyła: 01 Sty 2007
Posty: 4744
Wysłany: 2016-09-20, 20:36   

Psychokotek, poszło pw
_________________
 
 
*jorkerka 


Dołączyła: 31 Paź 2008
Posty: 398
Wysłany: 2018-01-25, 12:45   

Kupilam blender kielichowy amici 10.01.2018, zeby przygotowywac koktajle, Po uzyciu moze 5 razy przestal dzialac. W instrukcji jest napisane, ze maks mozna uzywac 120 sek. Zadzwonilam do amici, kazali mi mailowo przaeslac zdjecia. Na wstepie pani powiedziala, ze trzeba zrobic zdjecie spodu kielicha i korpusu-zdjecia wyslalam i nastepnego dnia pani z amici powiedxiala, ze zdjecia swiadcza o stopieniu kielicha i usterka jest zwiazana ze zbyt dlugim uzytkowaniem sprzetu- ponad 120 sek, czyli jest to wina klienta. I zaproponowala mi kupno nowego kielicha za ok 50 zl + kurier. Dla mnie ta odp jest niedopuszczalna, bo rownie dobrze stopienie klielicha moze wynikac z wady samego sprzetu. Poprosilam o odp na pismie.
Spotkalyscie sie z czyms takim? Mysle, ze na tym nie poprzestane i ewentualnie pojde do rzecznika praw konsumenta jesli nadalnie bede usatysfakcjonowana
Ostatnio zmieniony przez jorkerka 2018-01-25, 12:48, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 13