Strona Główna


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Kiedy ustallić menu?
Autor Wiadomość
wojtek_paulina 


Dołączyła: 01 Paź 2008
Posty: 189
Wysłany: 2009-06-04, 18:49   

Mam takie pytanie, znajoma poradziła mi aby spisać z właścicielem umowę w której będzie konkretnie wyszczególnione jakie potrawy po kolei mają być podane oraz wszystkie przystawki i oczywiście cenę za to menu od osoby. Moja koleżanka była kelnerką w bardzo znanej restauracji gdzie organizuje się wesela i właściciel czasmi "dodawał" jakieś kwoty do ustalonej sumy niby za to albo za tamto, albo podczas wesela mylono potrawy i podawano coś innego niż wcześniej ustnie było ustalane.
My mamy jeszcze rok do wesela, ale chyba poproszę o sporządzenie takiej szczegółowej umowy. Co wy o tym myślicie? Też spisywałyście taki umowy czy obowiązywały was raczej ustne ustalenia?
_________________

26.06.2010. ;*
 
 
 
*555 


Dołączyła: 01 Sty 2007
Posty: 4744
Wysłany: 2009-06-04, 20:07   

wojtek_paulina napisał/a:
Też spisywałyście taki umowy czy obowiązywały was raczej ustne ustalenia?

miałam na piśmie menu razem ze wszystkimi uwagami, spisane w momencie ustalania, czyli dzień przed weselem..
rzeczywiście, jedną z potraw zmieniono przypadkowo, ale kiedy tylko to stwierdzono dostałam zamówioną, a tę podana dodatkowo jako "gratis".. ;))
_________________
 
 
wojtek_paulina 


Dołączyła: 01 Paź 2008
Posty: 189
Wysłany: 2009-06-04, 20:10   

555, dzięki . Dobrze się podpytać wcześniej jak to wszystko ma wyglądać. Lepiej spisać taką umowę i mieć spokojną głowę, bo co na piśmie to nikt nie podważy a słów zawsze można się wyprzeć.
_________________

26.06.2010. ;*
 
 
 
*Duszka 


Dołączyła: 08 Gru 2006
Posty: 5028
Wysłany: 2009-06-04, 21:10   

wojtek_paulina, my nie podpisywalismy w ogole umowy, a menu ustalilismy podczas ktorejs tam rozmowy, jak akurat byl kucharz na sali i spisalismy na kartce wyrwanej z kalendarza ;-)
Z tego co kojarze Myszka_D ma wyszczegolnione menu w informacji z sali (ustalane juz dla niej), nie wiem czy jest w umowie.
_________________
 
 
 
Blondi 
Bełchatów


Dołączyła: 23 Maj 2009
Posty: 851
Wysłany: 2009-06-04, 21:47   

my ustalamy menu miesiąc przed weselem...
_________________
 
 
mikka 


Dołączyła: 25 Sty 2008
Posty: 1442
Wysłany: 2009-06-04, 22:31   

wojtek_paulina napisał/a:
Też spisywałyście taki umowy czy obowiązywały was raczej ustne ustalenia?

Ja spisąlm szczegołowe ustalenia dot. menu, pół roku wczesniej. I bardzo sobie chwalę takie rozwiązanie. Żadnego dania mi nie pomylono.
_________________
Who doesn't strive for the impossible were never atteint them!

 
 
wojtek_paulina 


Dołączyła: 01 Paź 2008
Posty: 189
Wysłany: 2009-06-05, 12:27   

mikka napisał/a:
Ja spisąlm szczegołowe ustalenia dot. menu, pół roku wczesniej. .


Mikka, a to sama przygotowałaś treść takiej umowy czy właściciel miał już taki formularz. Będę miała wesele tam gdzie Wy mieliście więc takie wskazówki byłyby dla mnie istotne. Wolę być na 100% pewna, że nikt nie poda mi czegoś czego nie zamawiałam i że ustalona cena za osobę nagle po weselu mi się nie podwyższy.
_________________

26.06.2010. ;*
 
 
 
*carrie 


Dołączyła: 01 Sie 2008
Posty: 2799
Wysłany: 2010-03-22, 22:35   

Jako, że przebywamy w innym kraju pierwsze spotkanie dot. menu będzie miało miejsce w kwietniu (na niewiele ponad dwa miesiące przed ślubem).
Mam nadzieję, że resztę będziemy w stanie załatwić drogą mailową bliżej daty.
A jak to było/będzie u Was?
 
 
*katkrys 
szalona zniesmaczona


Dołączyła: 12 Maj 2009
Posty: 1954
Wysłany: 2010-03-23, 08:30   

My ustalamy menu przy kolejnej wpłacie (30%) za salę...ostateczny termin mamy na miesiąc przed ale myślę, że my zrobimy to wcześniej gdyż tę wpłatę chcemy zrobić też wcześniej!!!!!
_________________

If you love something, let it go. If it comes back - it's yours. If it doesn't- it never was.
 
 
 
Karolka 


Dołączyła: 10 Lut 2007
Posty: 1559
Wysłany: 2010-03-23, 15:38   

My ustalaliśmy menu na jakieś dwa tygodnie przed weselem przy kolejnej wpłacie (30%).
_________________
 
 
*katkrys 
szalona zniesmaczona


Dołączyła: 12 Maj 2009
Posty: 1954
Wysłany: 2010-05-12, 14:20   

Menu zostało ustalone z właścicielami sali w zeszłym tygodniu i jestem bardzo zadowolona!
_________________

If you love something, let it go. If it comes back - it's yours. If it doesn't- it never was.
 
 
 
sulphur 

Dołączyła: 07 Lip 2011
Posty: 5
Wysłany: 2011-07-23, 23:52   

3 tygodnie przed
_________________
 
 
chilliwedding 
chilliwedding

Dołączył: 20 Lut 2017
Posty: 28
Wysłany: 2017-03-02, 11:36   

Wesela i przyjęcia przygotowane przez Chilli Wedding są wspaniałymi wydarzeniami i na długo pozostają w pamięci zarówno Młodej Pary, jak i gości.

Chilli Wedding jest marką firmy Chilli Event. Od 2009 r. profesjonalnie zajmujemy się organizacją wszelkiego rodzaju eventów. Dbamy o każdy szczegół uroczystości, a nasze ciekawe pomysły, wieloletnie doświadczenie oraz sprawdzeni współpracownicy i podwykonawcy, sprawiają, że śluby i przyjęcia są wyjątkowe.

Możecie wybrać jedną z opcji, które przygotowaliśmy:

► kompleksową, zajmujemy się wtedy całościowym przygotowaniem zarówno ślubu jak i wesela.
► częściową, na spotkaniu, omawiamy kwestie, które chcielibyście zlecić nam do organizacji
► koordynacja ślubu , wesela – dbamy o to abyście w dniu ślubu nie musieli zajmować się sprawami organizacyjnymi


Zapraszamy do kontaktu! :-D
Katarzyna i Paweł Raczyńscy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 11