Strona Główna


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
po Adasiu - ubranka dla chłopca 56 - 86
Autor Wiadomość
*Ancia 
w nowej roli :)


Dołączyła: 24 Lut 2007
Posty: 6258
Wysłany: 2014-09-27, 14:36   po Adasiu - ubranka dla chłopca 56 - 86

Czas i na kiermasz ubranek po Adasiu :)

Ubranka były w zdecydowanej większości kupowane nowe i było ich dużo, także będzie tu w czym wybierać ;) Wystawiam tylko rzeczy niezniszczone, takie które sama jeszcze z chęcią bym kupiła.
Jest trochę rzeczy uniseks, także dla małych dziewczynek też się znajdzie.

Pierwsze kilka rzeczy - będę sukcesywnie powiększać galerię i dodawać opisy.

SZAFA ADASIA
_________________
 
 
Alma_ 
Administrator


Dołączyła: 24 Lis 2006
Posty: 10649
Wysłany: 2014-09-27, 16:22   

Ancia, to różowe z zary to co to jest? Bo widac tylko kolnierzyk ;)

I czekam na wiecej uniseksow! :D
_________________
:love:
 
 
*Ancia 
w nowej roli :)


Dołączyła: 24 Lut 2007
Posty: 6258
Wysłany: 2014-09-27, 16:40   

Alma_ napisał/a:
Ancia, to różowe z zary to co to jest? Bo widac tylko kolnierzyk ;)


hehe to wnętrze i metka bucika z poprzedniego zdjęcia :lol:

Alma_ napisał/a:
I czekam na wiecej uniseksow! :D


będzie, będzie - mam po Adasiu 3 ogromne pudla ciuchów :duch:
_________________
 
 
*Olunia77 


Dołączyła: 21 Maj 2009
Posty: 354
Wysłany: 2014-09-28, 16:43   

Ancia, w jakiej cenie kurtka i ta czapka? Jaki jest rozmiar czapki?
_________________
 
 
*carrie 


Dołączyła: 01 Sie 2008
Posty: 2799
Wysłany: 2014-09-28, 16:56   

Ancia, to ja czekam na wieksze ciuszki po Adasiu :tup:
 
 
*Ancia 
w nowej roli :)


Dołączyła: 24 Lut 2007
Posty: 6258
Wysłany: 2014-09-28, 22:57   

Olunia77,
kurtka ma jeszcze dopinany kaptur, ale jeden zatrzask niestety się oderwał. Sprzedam ją za 25zł, roz. 86 (takie 80-86 realne).

Czapka jest w roz. na 70-86 (na niecały roczek).
Czapka - jest jak nowa - 9zł
_________________
 
 
*Olunia77 


Dołączyła: 21 Maj 2009
Posty: 354
Wysłany: 2014-09-30, 13:24   

Ancia, no to kurtka może być za duża i w sumie mam już 2 więc może i lepiej. A czapka za mała. a tu mi bardziej zależało :(
_________________
 
 
*Ancia 
w nowej roli :)


Dołączyła: 24 Lut 2007
Posty: 6258
Wysłany: 2014-10-23, 14:37   

dorzucam (dla Katkrys i nie tylko) rampersy w roz 56 i 62.

https://picasaweb.google.com/108234752815100337521/Rampersy5662ChOpieceIUniseks?authkey=Gv1sRgCO6krKKwxfiniwE
_________________
 
 
*carrie 


Dołączyła: 01 Sie 2008
Posty: 2799
Wysłany: 2014-10-23, 16:15   

Ancia, ja czekam na wieksze :tup:
 
 
*katkrys 
szalona zniesmaczona


Dołączyła: 11 Maj 2009
Posty: 1954
Wysłany: 2014-10-24, 08:15   

Spojrzę po południu bo na tel mi nie otwiera :(
_________________

If you love something, let it go. If it comes back - it's yours. If it doesn't- it never was.
 
 
 
*Ancia 
w nowej roli :)


Dołączyła: 24 Lut 2007
Posty: 6258
Wysłany: 2014-10-24, 08:51   

carrie,
mam już porobione zdjęcia 56-62-68 i częściowo 74 (dziś wrzucę), będzie jeszcze 80 i 86 - to po weekendzie.
_________________
 
 
*carrie 


Dołączyła: 01 Sie 2008
Posty: 2799
Wysłany: 2014-10-24, 09:15   

Ancia, super, dzieki. Na 74 juz pewnie nie bedziemy sie zalapywac, bo moj olbrzym teraz nosi ciuszki w takim rozmiarze, ale wszystko od 80 w gore bardzo chetnie zobacze. Czy w razie czego nie byloby problemu z wyslaniem paczki? (ja bym oplacila i zamowila kuriera).
 
 
*Ancia 
w nowej roli :)


Dołączyła: 24 Lut 2007
Posty: 6258
Wysłany: 2014-10-24, 16:47   

OK, wszystkie ubranka po Adasiu wrzuciłam do jednej galerii. Są tu też rzeczy uniseks. TYLKo w BDB stanie, żadnych dziurek, plamek, zniszczeń.

W galerii są wszystkie rzeczy, które mam na 56, 62, 68 i część 74 - po weekendzie dołożę resztę 74, 80 i część odłożonych już 86.

Serdecznie zapraszam :)

SZAFA ADASIA
_________________
 
 
*carrie 


Dołączyła: 01 Sie 2008
Posty: 2799
Wysłany: 2014-10-24, 17:24   

Ancia, to ja poprosze o odlozenie:
A01
A02
A15
Ostatnio zmieniony przez carrie 2014-10-24, 17:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
*Ancia 
w nowej roli :)


Dołączyła: 24 Lut 2007
Posty: 6258
Wysłany: 2014-10-24, 19:19   

carrie,
zapisane, dziękuję :)
Może coś jeszcze wybierzesz z większych rozmiarów :)
_________________
 
 
*carrie 


Dołączyła: 01 Sie 2008
Posty: 2799
Wysłany: 2014-11-02, 23:25   

Ancia, bedziesz dodawac wieksze ubranka w najblizszym czasie?
 
 
*Ancia 
w nowej roli :)


Dołączyła: 24 Lut 2007
Posty: 6258
Wysłany: 2014-11-03, 12:19   

carrie,
w tym tygodniu, dołożę resztę 74 oraz 80 i 86.
_________________
 
 
*Ancia 
w nowej roli :)


Dołączyła: 24 Lut 2007
Posty: 6258
Wysłany: 2014-11-26, 18:49   

dołożyłam do Adasiowego albumu ubranka w roz. 74 i buty zimowe

https://picasaweb.google.com/108234752815100337521/SzafaAdasia?authkey=Gv1sRgCMvCwe3Enu3_YQ
_________________
 
 
*Ancia 
w nowej roli :)


Dołączyła: 24 Lut 2007
Posty: 6258
Wysłany: 2014-11-27, 15:49   

Album zaktualizowany o rozmiar 74, 80 i 86 oraz kilka rzeczy w roz. 92. Zapraszam!
_________________
 
 
*carrie 


Dołączyła: 01 Sie 2008
Posty: 2799
Wysłany: 2014-11-27, 16:40   

Ancia, to dla mnie jeszcze: 3, 128, 148,, 179, 182, 197, 199, 200, 205, 210, 226, 244,
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 10